Info vonal

Info vonal:

+36-20/421-4242

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek
Adatkezelési tájékoztató
Vásárlási tudnivalók
Általános szerződési feltételek
Általános Szerződési Feltételek

Preambulum

Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

  • Név: Deko-Impex Kft.
  • Székhely: 4034 Debrecen, Repce u. 27.
  • Levelezési cím: 4034 Debrecen, Repce u. 27.
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Debreceni Törványszék Cégbírósága
  • Cégjegyzékszám: 09-09-018198
  • Adószám: 111707103-2-091
  • Képviselő: Kovács Géza
  • Telefonszám: +36-20/421-4242
  • Email: info@herbad.hu
  • Honlap: https://www.herbad.hu
  • Bankszámlaszám: 11738008-20888242-00000000
  • Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-77731/2014

Tárhelyszolgáltató adatai

 

Fogalmak

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Honlap: https://www.herbad.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vevő / Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakbanogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  • a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  • a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
  • 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
  • 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
  • 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

Bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:

Hétfő - Péntek: 9.00 - 16.00

Telefon: +36 20 421 4242

Email: info@herbad.hu

Honlap: https://www.herbad.hu

Fogyasztó írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás

Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  • ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
  • a testület döntésére irányuló indítványt,
  • a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Békés Megyei Békéltető Testület

  • Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
  • Telefonszám: +36-66/324-976
  • Fax: +36-66/324-976
  • Email: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

  • Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
  • Telefonszám: +36-46/501-091 | +36/46-501-870
  • Fax: +36-46/501-099
  • Email: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

  • Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
  • Telefonszám: +36-1/488-2131
  • Fax: +36-1/488-2186
  • Email: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Fejér Megyei Békéltető Testület

  • Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
  • Telefonszám: +36-22/510-310
  • Fax: +36-22/510-312
  • Email: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

  • Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
  • Telefonszám: +36-52/500-710
  • Fax: +36-52/500-720
  • Email: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

  • Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
  • Telefonszám: +36-36/429-612
  • Fax: +36 36 323 615
  • Email: hkik@hkik.hu
Adatkezelési tájékoztató
Adatkezelési tájékoztató

A Deko-Impex Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató, adatkezelő) magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak.

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerint az alábbi tájékoztatást adjuk.

A Deko-Impex Kft. www.herbad.hu címen elérhető szolgáltatásának adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a https://herbad.hu/adatvedelem-herbad/címen.

A Deko-Impex Kft. fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikori megváltoztatására. Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti közönségét. Amennyiben felhasználónknak olyan kérdése lenne, mely jelen közleményünk alapján nem egyértelmű, kérjük, írja meg nekünk, és kollégánk megválaszolja kérdését.

A Deko-Impex Kft. elkötelezett felhasználói és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A Deko-Impex Kft. a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

A Deko-Impex Kft. az alábbiakban ismerteti adatkezelési elveit, bemutatja azokat az elvárásokat, melyeket saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott, és betart. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

  • 1992. évi LXIII. törvény – a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról (a továbbiakban Avtv., adatvédelmi törvény);
  • 1995. évi CXIX. törvény – a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről (Katv.);
  • 2000. évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.);
  • 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.);
  • 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.).
  • 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv.)

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) .

Jelen adatvédelmi nyilatkozat a www.herbad.hu oldal adatkezelését szabályozza.

Elérhetőségek

Az adatkezelő és elérhetőségei:

Az adatvédelmi tisztviselő elérhetőségei:

Fogalom meghatározások

  1. „személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
  2. „adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
  3. „adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
  4. „adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
  5. „címzett”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak;
  6. „az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;
  7. „adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

A személyes adatok

  1. kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon kell végezni („jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság”);
  2. gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történjen, és azokat ne kezeljék ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon; a 89. cikk (1) bekezdésének megfelelően nem minősül az eredeti céllal össze nem egyeztethetőnek a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból történő további adatkezelés („célhoz kötöttség”);
  3. az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak kell, hogy legyenek, és a szükségesre kell korlátozódniuk („adattakarékosság”);
  4. pontosnak és szükség esetén naprakésznek kell lenniük; minden észszerű intézkedést meg kell tenni annak érdekében, hogy az adatkezelés céljai szempontjából pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljék vagy helyesbítsék („pontosság”);
  5. tárolásának olyan formában kell történnie, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé; a személyes adatok ennél hosszabb ideig történő tárolására csak akkor kerülhet sor, amennyiben a személyes adatok kezelésére a 89. cikk (1) bekezdésének megfelelően közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból kerül majd sor, az e rendeletben az érintettek jogainak és szabadságainak védelme érdekében előírt megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtására is figyelemmel („korlátozott tárolhatóság”);
  6. kezelését oly módon kell végezni, hogy megfelelő technikai vagy szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok megfelelő biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet is ideértve („integritás és bizalmas jelleg”).

Az adatkezelő felelős a fentiek megfelelésért, továbbá képesnek kell lennie e megfelelés igazolására („elszámoltathatóság”).

Adatkezelések

Webáruház működtetéshez kapcsolódó adatkezelés

  1. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja:Személyes adat Az adatkezelés célja
    Felhasználói név Azonosítás, a regisztráció lehetővé tétele.
    Jelszó A felhasználói fiókba történő biztonságos belépést szolgálja.
    Vezeték-és keresztnév A kapcsolatfelvételhez, a vásárláshoz és a szabályszerű számla kiállításához szükséges.
    E-mail Kapcsolattartás.
    Telefonszám Kapcsolattartás, a számlázással, vagy a szállítással kapcsolatos kérdések hatékonyabb egyeztetése.
    Számlázási név és cím A szabályszerű számla kiállítása, továbbá a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése.
    Szállítási név és cím A házhoz szállítás lehetővé tétele./td>
    A vásárlás/regisztráció időpontja Technikai művelet végrehajtása.
    A vásárlás/regisztráció kori IP cím Technikai művelet végrehajtása.
    Sem a felhasználónév, sem az e-mail cím esetében nem szükséges, hogy személyes adatot tartalmazzon.
  2. Az érintettek köre: A webshop weboldalon regisztrált/vásárló valamennyi érintett.
  3. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje:A regisztráció törlésével azonnal. Az érintett által megadott bármely személyes adat törléséről az adatkezelő a GDPR 19. cikke alapján, elektronikus úton tájékoztatja az érintettet. Ha az érintett törlési kérelme kiterjed az általa megadott e-mail címre is, akkor az adatkezelő a tájékoztatást követően az e-mail címet is törli. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat.

    A könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig kell olvasható formában, a könyvelési feljegyzések hivatkozása alapján visszakereshető módon megőrizni.

  4. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: A személyes adatokat az adatkezelő sales és marketing munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
  5. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:
    • Az érintett kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
    • tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint
    • az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás bármely időpontban történő visszavonásához.
  6. A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni tiltakozást az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
  7. Az adatkezelés jogalapja:
    • a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja,
    • Az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése:

      A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.

  8. A számviteli jogszabályoknak megfelelő számlát kiállítása esetén a 6. cikk (1) bekezdés c) pontja.
    • A szerződésből eredő követelések érvényesítése esetén a PolgáriTörvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:21. §-a szerint 5 év.

      6:22. § [Elévülés]

      1. Ha e törvény eltérően nem rendelkezik, a követelések öt év alatt évülnek el.
      2. Az elévülés akkor kezdődik, amikor a követelés esedékessé válik.
      3. Az elévülési idő megváltoztatására irányuló megállapodást írásba kell foglalni.
      4. Az elévülést kizáró megállapodás semmis.

       

  9. Tájékoztatjuk, hogy
    • az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges.
    • kötelesa személyes adatokat megadni, hogy tudjuk a rendelését teljesíteni.
    • az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkeljár, hogy nem tudjuk a rendelését feldolgozni.

Az igénybe vett adatfeldolgozók

Szállítás

  1. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja:Személyes adat Az adatkezelés célja
    Felhasználói név Azonosítás, a regisztráció lehetővé tétele.
    Jelszó A felhasználói fiókba történő biztonságos belépést szolgálja.
    Vezeték-és keresztnév A kapcsolatfelvételhez, a vásárláshoz és a szabályszerű számla kiállításához szükséges.
    E-mail Kapcsolattartás.
    Telefonszám Kapcsolattartás, a számlázással, vagy a szállítással kapcsolatos kérdések hatékonyabb egyeztetése.
    Számlázási név és cím A szabályszerű számla kiállítása, továbbá a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése.
    Szállítási név és cím A házhoz szállítás lehetővé tétele./td>
    A vásárlás/regisztráció időpontja Technikai művelet végrehajtása.
    A vásárlás/regisztráció kori IP cím Technikai művelet végrehajtása.
    Sem a felhasználónév, sem az e-mail cím esetében nem szükséges, hogy személyes adatot tartalmazzon.
  2. Az érintettek köre: A webshop weboldalon regisztrált/vásárló valamennyi érintett.
  3. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje:A regisztráció törlésével azonnal. Az érintett által megadott bármely személyes adat törléséről az adatkezelő a GDPR 19. cikke alapján, elektronikus úton tájékoztatja az érintettet. Ha az érintett törlési kérelme kiterjed az általa megadott e-mail címre is, akkor az adatkezelő a tájékoztatást követően az e-mail címet is törli. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat.

    A könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig kell olvasható formában, a könyvelési feljegyzések hivatkozása alapján visszakereshető módon megőrizni.

  4. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: A személyes adatokat az adatkezelő sales és marketing munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
  5. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:
    • Az érintett kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
    • tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint
    • az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás bármely időpontban történő visszavonásához.
  6. A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni tiltakozást az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
  7. Az adatkezelés jogalapja:
    • a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja,
    • Az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése:

      A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.

  8. A számviteli jogszabályoknak megfelelő számlát kiállítása esetén a 6. cikk (1) bekezdés c) pontja.
    • A szerződésből eredő követelések érvényesítése esetén a PolgáriTörvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:21. §-a szerint 5 év.

      6:22. § [Elévülés]

      1. Ha e törvény eltérően nem rendelkezik, a követelések öt év alatt évülnek el.
      2. Az elévülés akkor kezdődik, amikor a követelés esedékessé válik.
      3. Az elévülési idő megváltoztatására irányuló megállapodást írásba kell foglalni.
      4. Az elévülést kizáró megállapodás semmis.

       

  9. Tájékoztatjuk, hogy
    • az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges.
    • köteles a személyes adatokat megadni, hogy tudjuk a rendelését teljesíteni.
    • az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkeljár, hogy nem tudjuk a rendelését feldolgozni.
Vásárlási tudnivalók
Vásárlási tudnivalók

A legfontosabb tudnivalók a regisztrációról, a szállítási költségekről és a termékek visszavételéről, cseréjéről. Minden Herba-D termék megtalálható webáruházunkban, amelyek közül kényelmesen válogathatsz.

Hogyan tudsz vásárolni?

Mielőtt leadnád rendelésed, eldöntheted, hogy regisztrálsz, vagy regisztráció nélkül vásárolsz. A gyorsabb és kényelmesebb rendelés érdekében javasoljuk, hogy regisztrációval vásárolj, így visszatérve néhány kattintással tudsz rendelni, illetve törzsvásárlói kedvezményekben is részesülhetsz, de természetesen lehetőséget biztosítunk a regisztráció nélküli vásárlásra is. Regisztrációhoz kattints a felső menüsorban található felhasználó ikonra és válaszd a "Regisztrálok" gombot.

Regisztráláskor meg kell adnod a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat, kérjük nagyon figyelj, hogy helyesen add meg email címed, mert ezzel fogod tudni azonosítani magad és később is ezt használhatod a belépéshez. Ha korábban már felhasználtad email címed és nem tudsz belépni, akkor kérhetsz jelszóemlékeztetőt.

A regisztráció NEM jár vásárlási kötelezettséggel, bárki beléphet az oldalra, de a regisztráció még nem jelent automatikus vásárlási lehetőséget.

Nagykereskedelmi regisztráció esetén személyes konzultációt tartunk, amelyet nagykereskedelmi szerződéskötés követ. Ehhez további információért fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@herbad.hu email címen vagy a megadott elérhetőségeink egyikén.

Mi a rendelés menete?

Webáruházunkban külön alkategóriában találhatók a vitaminok és étrendkiegészítők problémákra bontva, ezzel átláthatóbbá téve annak felépítését. A menüpontok segítségével a tájékozódás könnyebb és gyorsabb lesz számodra is.

Az áruházban található termékeknél megtalálható azok neve és ára, valamint az éppen aktuális akciók is. Ha a termék képére vagy nevére kattintasz, részletes információt találsz róla.

Lehetőség van a webáruházban keresni is, melyhez a kereső szó megadása után, a nagyító ikonra kell kattintanod, vagy az enter billentyűt lenyomnod. A rendszer automatikusan megjeleníti a találatokat.

A kosárba rakott termékeket a jobb oldalon található bevásárló kosár ikonra való kattintással ellenőrizheted. Ha a "Kosár megtekintése" gombra kattintasz, módosíthatod kosarad tartalmát és csökkentheted vagy növelheted a termékek számát. A kosár oldalon felhasználhatod kuponod, ha van. Kérjük ne feledd, hogy egy megrendelésben csak egyetlen kuponkódot használhatsz fel és figyelj arra, hogy a megadott feltételeket teljesítsd. (minimum rendelési összeg, minimum termékszám, akciós termékre vonatkozó szabályok, ingyenes szállítás határ, stb) Amennyiben a kuponok használhatával kapcsolatosan problémába ütköznél, keresd bizalommal ügyfélszolgálatunkat az info@herbad.hu email címen. Megrendelés folytatásához és a szállítási, valamint fizetési módok kiválasztásához kattints a "Megrendel" gombra.

Ha nem szeretnél változtatni kosarad tartalmán, egyből a "Pénztár" gombra is kattinthatsz, ahol azonnal leadhatod rendelésed.

A megrendelés időpontja

Adott termék megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelésed az áruházon keresztül leadtad és véglegesítetted.

Megrendelésed akkor vettük fel, ha e-mailben vagy telefonon kollégáink visszaigazolják azt. Az automata rendelés visszaigazoló email nem minősül rendelésfelvételnek!

Szállítás

Minden megrendelt terméket a Herba-D termékcsaládot forgalmazó és a Herbad.hu webáruházat üzemeltető Deko-Impex Kft. szerződéses futárszolgálata szállítja házhoz Magyarországon belül.

A szállítás ideje 1-3 munkanap a futárszolgálat telítettségétől függően. A megrendelt termékekre egységesen 1.490 forintos költséget számolunk fel. Amennyiben eléred a 9.990 forintos értékhatárt, megrendelésed szállítási díj nélkül kiszállítjuk!

A megrendelt termékek ellenértékét, valamint a szállítási költséget a pénztár oldalon megadott fizetési módokkal egyenlítheteted ki. Jelenleg választhatod a legbiztonságosabb, azonnali online bankkártyás fizetést, mellyel akár 1 munkanap alatt átadjuk a futárszolgálatnak rendelésed. Ezen kívül lehetőséged van utánvéttel fizetni a futárnak a rendelés átvételekor, vagy előreutalással fizetni a rendelés leadását követően.

Banki utalás esetén a megrendeléskor küldött számlán található bankszámlaszámra kell elutalnod a vásárlás összegét, egyéb költség téged már nem terhel. Kérjük, hogy a rendelésszámot tüntesd fel a közleményben a gyorsabb ügyintézés érdekében. Amennyiben ezt elmulasztod, a szállítási idő jelentősen meghosszabodhat! (A bankok nyitva tartását érdemes figyelembe venni, mert ez befolyásolhatja a szállítási határidőt is)

Elállás joga, áru cseréje és visszavétele

Ha rendelésed véletlenül vagy tévedésből adtad le, a szállítás előtt minden következmény nélkül lemondhatod. Kérjük, hogy ilyen esetben a gyorsabb ügyintézés érdekében a +36-20/421-4242 telefonszámon hívj minket!

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

Az eladó szavatossági felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók. További részleteket az ÁSZF menüpontban olvashatsz.

Mi a Herba-D-nél, a legtisztább alapanyagokat használjuk termékeinkhez és minden technológiát bevetünk, hogy a legmagasabb hatóanyagot préseljük bele a készítményeinkbe. Magyar vállalkozás vagyunk és tiszta szívvel állunk fogyasztóink szolgálatára. Éppen ezért termékeinkre 60 napos pénz visszafizetési garanciát vállalunk! Ha az utasításokat betartva két hónap elteltével sem érzékelsz változást az állapotodban, a termék árát szó nélkül visszatérítjük. Mi nem fogunk kibúvót keresni, nem fogunk félrebeszélni. Amint a termék beérkezik hozzánk, a lehető leghamarabb, de maximum 14 munkanapon belül visszautaljuk a termék árát az általad megadott bankszámla számra.

Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A Herba-D webáruházában leadott rendelések a szerződésben leírt feltételek szerint kerülnek kiszállításra. Felhívjuk figyelmed, hogy a megrendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár!

Cégadatok

Amennyiben elakadnál a regisztráció vagy a vásárlás folyamatával, kérjük keress minket megadott elérhetőségeink egyikén!